Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

ΣΟΚ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ: Πέθανε μαθηματικός σε βαθμολογικό κέντρο


ΣΟΚ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ: Πέθανε μαθηματικός σε βαθμολογικό κέντρο 


Τραγικό τέλος για έναν μαθηματικό ο οποίος κατέρρευσε σε αίθουσα του 35ου βαθμολογικού κέντρου στο Αιγάλεω.
Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε
στις 21 Μαΐου όταν ο άτυχος μαθηματικός ως συντονιστής του συγκεκριμένου μαθήματος σωριάστηκε μπροστά στα μάτια των συναδέλφων του κατά τη διάρκεια προγραμματισμένης ενημέρωσης που έκανε ο ίδιος. Παρά τις προσπάθειες ανάνηψης που έγιναν ο εκπαιδευτικός κατέληξε στο Γενικό Κρατικό Νικαίας, όπου διακομίσθηκε.
Με ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ εκφράζει την θλίψη της για τον θάνατο του μαθηματικού, ενώ υπενθυμίζει ότι η παρουσία γιατρού είναι απαραίτητη τόσο στα εξεταστικά κέντρα που διαγωνίζονται οι μαθητές, όσο και στα βαθμολογικά που οι εκπαιδευτικοί καλούνται να διορθώσουν γραπτά.
Διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ εκφράζει τη βαθιά οδύνη όλων των εκπαιδευτικών για τον αδόκητο θάνατο του συναδέλφου μας… Μαθηματικού στο 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου. Ο συνάδελφος ήταν συντονιστής των μαθηματικών στο 35ο Βαθμολογικό Κέντρο του Αιγάλεω. Στις 21-5-13 μετά την προγραμματισμένη ενημέρωση των μαθηματικών, που έκανε ο ίδιος, σωριάστηκε στην αίθουσα μπροστά στα μάτια όλων των μαθηματικών. Αμέσως έγιναν αγωνιώδεις προσπάθειες καρδιοαναπνευστικής άνανηψης μέχρι την διακομιδή του στο Γενικό Κρατικό Νικαίας, όπου δυστυχώς κατέληξε.
Στο βαθμολογικό κέντρο, όπως και σε όλα τα υπόλοιπα της Ελλάδας, δεν υπήρχε γιατρός για την παροχή πρώτων βοηθειών, που ίσως να έσωζαν τη ζωή του συναδέλφου.
Υπενθυμίζουμε ότι ή παρουσία γιατρού είναι απαραίτητη τόσο στα εξεταστικά κέντρα που διαγωνίζονται οι μαθητές μας, αλλά και στα Βαθμολογικά που οι εκπαιδευτικοί καλούνται να διορθώσουν τα γραπτά!
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητά από το Υπουργείο Παιδείας να φροντίσει για την παρουσία γιατρού σε όλα τα εξεταστικά και τα βαθμολογικά κέντρα της χώρας. Η ανθρώπινη ζωή είναι η υπέρτατη αξία. Ας ασχοληθεί επιτέλους η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και με ένα άλλο θέμα εκτός από το πώς θα χειραγωγεί και θα επιστρατεύει τους εκπαιδευτικούς.
Δημοσίευση σχολίου