Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2013

ΔΕΗ:Διακανονίστε τηλεφωνικά τις οφειλές σας στο 11770. Ποιοι και πώς μπορούν



Είναι γεγονός ότι πολλοί συμπολίτες μας δυσκολεύονται να καλύψουν ακόμη και τις πιο άμεσες ανάγκες τους, είτε γιατί έχουν χάσει τη δουλειά τους, είτε γιατί έχει περιοριστεί σημαντικά το εισόδημα τους, είτε γιατί έχουν πέσει μαζεμένα τα χαράτσια για σπίτι, αυτοκίνητο κλπ.
Εδώ και δύο τουλάχιστον χρόνια, όπως αναφέρει η διοίκηση της ΔΕΗ, επιχειρεί να βελτιώνει καθημερινά το φάσμα υπηρεσιών δίνοντας έμφαση στις κοινωνικά ευαίσθητες ομάδες συμπολιτών μας. 
Ο τελευταίος τρόπος διευκόλυνσης είναι
Πατήστε ΕΔΩ για την συνέχεια της είδησης

 και ο τηλεφωνικός διακανονισμός στο 11770, για να μην χάνετε την μέρα σας στις ουρές, καλώντας από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00 – 16:00. 
Με τα προγράμματα της η ΔΕΗ έχει διακανονίσει τις οφειλές πάνω από 1 εκατ. συμπολιτών μας στην τελευταία διετία, μέσα σε μια περίοδο βαθειάς οικονομικής κρίσης. 
Ποιοι και πως μπορούν να διακανονίσουν τις οφειλές τους και τηλεφωνικά

1. Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς
2. Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς
3. Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενο λογαριασμό ή και μια αθέτηση διακανονισμού
4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
5. Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους
6. Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή.
Για τους ευάλωτους καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 1, 2 & 3 παρέχεται η δυνατότητα η κάθε δόση να μην ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού, χωρίς το έκτακτο τέλος ακινήτων ΕΕΤΑ (πρώην ΕΕΤΗΔΕ). Έτσι, για παράδειγμα, ένας ευάλωτος καταναλωτής που ανήκει στην κατηγορία συνέπειας 1, 2 ή 3 και έχει συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 (χωρίς ΕΕΤΑ) θα μπορεί να το αποπληρώσει σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των €50.
Οι ευάλωτοι καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 4 & 5 πλέον δικαιούνται διακανονισμό με προκαταβολή 10% συν 6 άτοκες διμηνιαίες δόσεις ή 20% προκαταβολή συν 4 άτοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.
Υπενθυμίζεται ότι, με το προηγούμενο πρόγραμμα οι κατηγορίες 1, 2 & 3 είχαν δικαίωμα διακανονισμού σε 6, 4 & 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα, ενώ οι λιγότερο συνεπείς καταναλωτές των κατηγοριών 4 & 5 έπρεπε να καταβάλλουν 20% προκαταβολή συν 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις και 50% προκαταβολή συν 2 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.
Στην κατηγορία «συνέπειας» 6 δεν έχει επέλθει κάποια αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα και οι οφειλέτες θα πρέπει να καταβάλουν το 100% της οφειλής ή να προχωρήσουν σε διακανονισμό μετά από την καταβολή εγγυήσεων.
Η εξυπηρέτηση θα γίνεται προς το παρόν αποκλειστικά από τα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ, ενώ πολύ σύντομα έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης.
Πέραν των ανωτέρω, κατά τους χειμερινούς (Νοέμβριος, Δεκέμβριος, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος) και τους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιος – Αύγουστος) δεν γίνεται διακοπή ρεύματος σε πελάτες με Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) και καμία διακοπή ρεύματος σε ομάδες που έχουν εξάρτηση από μηχανικά μέσα.



Δημοσίευση σχολίου