Κυριακή, 2 Φεβρουαρίου 2014

Αυξήθηκε ο τζίρος κατά 2,9%


«Σφυγμό» απέκτησε η αγορά τον περασμένο Νοέμβριο. Οι λιανικές πωλήσεις
 ύστερα από τριάμισι χρόνια κινήθηκαν ανοδικά...
γεγονός που σε μεγάλο βαθμό αποδίδεται στην εφαρμογή του νέου 
θεσμικού πλαισίου.

Τον Νοέμβριο έλαβε επίσημο «μανδύα» η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος
 με προσφορές στα εμπορικά καταστήματα και άνοιγμα μία Κυριακή τον μήνα. 
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο τζίρος στο
 σύνολο της αγοράς αυξήθηκε κατά 2,9% σε σχέση με τον Νοέμβριο του
 2012 που βέβαια τα μαγαζιά δεν έκαναν εκπτώσεις. Θα πρέπει να σημειωθεί
 ότι ο σχετικός δείκτης έχει θετικό πρόσημο ύστερα από τον Μάρτιο του 2010, 
δηλαδή έπειτα από 43 μήνες. Πιο αναλυτικά, κατά τον μήνα Νοέμβριο ο 
τζίρος στο σύνολο της αγοράς σημείωσε άνοδο 2,9%, έναντι μείωσης 16,7%
 που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2012 προς το 2011.
Οι εκπτώσεις στα καταστήματα ένδυσης-υπόδησης είχαν ως αποτέλεσμα οι
 πωλήσεις τους να σημειώσουν εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 30% σε
 σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2012. Στις αλυσίδες ηλεκτρικών
 ειδών - οικιακού εξοπλισμού η ΕΛΣΤΑΤ κατέγραψε αύξηση πωλήσεων
 19,2%. Τα πολυκαταστήματα είδαν τον τζίρο τους να ενισχύεται κατά 
8,6% και τα βιβλιοπωλεία και καταστήματα χαρτικών ειδών κατά 4,5%.
 Στον αντίποδα, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ μειώθηκε κατά 3% και των
 καταστημάτων καλλυντικών και φαρμακευτικών προϊόντων κατά 14,4%.
Δημοσίευση σχολίου