Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Τι σου «τάζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών για να μείνεις στο δίκτυό τους


Στη δεδομένη χρονική στιγμή, οι καταναλωτές .. κάθονται και η τύχη τους δουλεύει. Διότι οι τηλεπικοινωνιακές εταιρίες, ανακοινώνουν τη μια προσφορά μετά την άλλη με στόχο όχι μόνο να προσελκύσουν νέους πελάτες αλλά και να κρατήσουν αυτούς που έχουν. Το «παιχνίδι» παίζεται πλέον στο να πειστούν οι καταναλωτές να αγοράζουν όσο το δυνατόν περισσότερες υπηρεσίες από τον ίδιο πάροχο. Είστε διατεθειμένοι να εμπιστευτείτε όλες τις υπηρεσίες σε μια εταιρεία; Θα κερδίσετε χρήματα.
Το…trend της εποχής είναι αυτό που πυροδοτεί εξελίξεις και σε επιχειρηματικό επίπεδο. Ο λόγος για τον οποίο η Vodafone φλερτάρει με την Hellas On Line, ο λόγος για το οποίο η FORTHnet έχει μετατραπεί σε πολύφερνος νύφη για Wind και Vodafone είναι ακριβώς αυτός: την επόμενη
ημέρα, στην αγορά θα βρεθούν με κυρίαρχη θέση οι εταιρείες που θα μπορούν να τα προσφέρουν «όλα σε ένα». Η διαφημιστική καμπάνια που ξεκίνησε από χθες ο ΟΤΕ εντάσσεται σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο. Οι συνδρομητές της Cosmote που είναι ταυτόχρονα συνδρομητές και στον ΟΤΕ μέσω της υπηρεσίας OTE Double Play, μπορούν να εξασφαλίσουν έκπτωση στο πάγιο του κινητού ακόμη και 20%. Αυτό μεταφράζεται σε γενναία έκπτωση που μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 11 ή τα 13 ευρώ τον μήνα καθώς υπάρχουν πελάτες με πάγια της τάξεως των 55 ή 65 ευρώ μηνιαίως.
Αυτή η προσφορά λειτουργεί διπλά για τον ΟΤΕ ο οποίος λειτουργεί πλέον με τη λογική μιας ενοποιημένης εταιρείας:
1. Περιορίζει το κύμα φυγής πελατών από τη σταθερή τηλεφωνία και το internet όπου ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σκληρός
2. Δημιουργεί κίνητρο στους συνδρομητές να «αναβαθμίσουν» το πακέτο τους πληρώνοντας κάτι παραπάνω προκειμένου να εξασφαλίσουν την έκπτωση. Αυτή η τιμολογιακή λογική, αναμένεται να κυριαρχήσει στην αγορά το επόμενο διάστημα. Ειδικά από τη στιγμή που θα ολοκληρωθούν και οι κινήσεις στην επιχειρηματική σκακιέρα με την ολοκλήρωση της πώλησης της Hellas On Line αλλά και το μετοχικό ξεκαθάρισμα στη FORTHnet) οι καταναλωτές θα «πιέζονται» μέσω της εμπορικής πολιτικής να επιλέγουν λύσεις «όλα σε ένα». Τα πακέτα, θα περιλαμβάνουν σταθερή τηλεφωνία και internet, κινητή τηλεφωνία, συνδρομητική τηλεόραση και όποια άλλη υπηρεσία μπορεί να προσφέρει η κάθε εταιρεία. Ήδη, στην αγορά έχουν λανσαριστεί πακέτα που δίνουν κίνητρο στους καταναλωτές να συνδυάζουν το κινητό τους τηλέφωνο με μια συνδρομή ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας

http://www.fpress.gr/

Δημοσίευση σχολίου