Τρίτη, 24 Ιουνίου 2014

Starbucks VS Mikel - Οι μειώσεις και ο ανταγωνισμός

Starbucks VS Mikel - TroktikoBlog.gr
Το Forbes ασχολείται με την υπόθεση των ελληνικών Starbucks. Τα καταστήματα της γνωστής αλυσίδας καφέ ρίχνουν τις τιμές τους, σε αντίθεση με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν σε όλο τον κόσμο. 

Αναφερόμενο σε έκθεση της Wall Street Journal το Forbes ισχυρίζεται ότι τα Starbucks στην Αμερική, λόγω της αύξησης της τιμής του καφέ ανεβάζουν τις τιμές των προϊόντων τους. «Ήδη από την Τρίτη η τιμή κάποιων ροφημάτων στα Starbucks αυξήθηκε από πέντε έως 20 σεντς», σημειώνει το αμερικανικό περιοδικό επικαλούμενο την WSJ και συνεχίζει παρουσιάζοντας το ελληνικό παράδοξο: «Όμως, υπάρχει μια χώρα στον κόσμο όπου τα Starbucks μειώνουν τις τιμές των ροφημάτων. Η Ελλάδα».

Τα Starbucks στην Ελλάδα έχουν μειώσει την τιμή πολλών ροφημάτων τους 

Για παράδειγμα ένα διπλό espresso, τώρα
πωλείται 2 ευρώ, ενώ πριν 2,60 ευρώ.
Ένα espresso macchiato τώρα πωλείται 2,5 ευρώ, ενώ πριν 2,95 ευρώ.
Ένα καπουτσίνο freddo  πωλείται 3,95 ευρώ ενώ πριν 4,65 ευρώ».

Ο  λόγος που κρύβεται πίσω από τη μείωση των τιμών των ροφημάτων των Starbucks στην Ελλάδα είναι ο ανταγωνισμός. Ο οποίος ακούει στο όνομα Mikel», γράφει το Forbes.
Στο άρθρο γίνεται μια σύντομη αναφορά στην ιστορία της νέας ελληνικής αλυσίδας καφέ που κατόρθωσε πολύ σύντομα να κερδίσει μεγάλο μερίδιο στην αγορά του καφέ.

Τα Mikel ξεκίνησαν το 2008 από τη Λάρισα. . Τα Mikel κατά κάποιο τρόπο και ως ενός σημείου αντέγραψαν τα Starbucks και συγκεκριμένα στα εξής:

Τα καταστήματα βρίσκονται σε κεντρικά σημεία, προσφέρουν μια ποικιλία από καφέδες και ροφήματα και έχουν καλά εκπαιδευμένους υπαλλήλους που φορούν μαύρες στολές.
 Τα Mikel φαίνεται να είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς των νέων, κάτι που οδήγησε στην ραγδαία εξάπλωση της εταιρείας, αφήνοντας στο περιθώριο τα Starbucks. 

Δημοσίευση σχολίου